ويژه

 SARS

براي برگشت به گپ عادي روي لوگوي سمت راست کليک کنيد.

 

 
خبرهاي بد از کانادا: يک هفته چشم من را دور ديديد ها! کانادا (تورنتو) به ليست کشورهاي داراي زنجيره انتقال ويروس برگشت. کشف يک مجموعه 26 نفري مشکوک و 8 مورد SARS مربوط به 4 بيمارستان در تورنتو دوياره کانادا را به ليست بر گرداند. البته هنوز توصيه اي در مورد منع سفر توسط سازمان بهداشت جهاني داده نشده است. به نظرم WHO خيلي با کاناداييها مدارا مي کند وگرنه هر کشور ديگري که بود الان در ليست مناطق خطرناک قرار مي گرفت. همه اينها در حالي است که گزارش يک مورد جديد از بيماري جنون گاوي کاناداييها را وحشت زده کرده است. (اين فرصتي است که در کانادا هم مردم معني ترس را بفهمند. شايد در غير اينصورت اين لغت از ديکشنريشان حذف مي شد!)
به فهرست قربانيان SARS بايد يک شير چهار ساله و چند ببر هم اضافه کرد! اين حيوانات به دليل کسادي کار باغ وحشها در چين، دچار کم غذايي شده اند و به هم حمله کرده اند.
ايران؟ از سارس خبري نيست!
جديدترين نقشه توزيع بيماري.
گزارش جامع و جالب سازمان بهداشت جهاني در مورد SARS که براي حرفه ايها هم جالب است. (pdf است. کسي نمي آيد اين گزارش را ترجمه کنيم؟) و بالاخره:
آمار بيماران: 8202 بيمار (96 مورد جديد، 8 تا از کانادا)، 725 مرگ (26 تا از کانادا).


 آرش 6:20 am




 

     نويسنده:

            آرش

     طراح صفحات اصلي:

             فرشيد

 


   توجه:

    مسئوليت محتواي سايتهاي معرفي

    شده به عهده ما نيست!


  لينکها:

 

  تصاوير زنده از تهران  (جديد)

  اصلاحيه صفحه کليد XP

  چه کامپيوتري بخريم؟

  قيمت کامپيوتر  

  بانک اطلاعاتي فيلمها

  ايران، لحظه به لحظه


  وبلاگها:

 

حامد بنايي دات کام

  وب تگ

  وب نگار

  پي سي آنلاين

  سکتور صفر

  يک کليک براي هميشه

  بازيکده

  باز هم مدرسه

  ما اينيم (جديد)

  مرتيا (جديد)

  مردونه

  بر داماد چه مي گذرد؟

  آليس در شگفتزار

  شوريده و ديوانه

  سردبير: خودم

  مجهول

  نازبانو

  من، خودم و احسان

  نوشي و جوجه هايش

 

  ترتيب لينکها مهم نيست!  


  مرامنامه:

 

 اگر بخواهيد با دوستتان "گپ" بزنيد، ولي ندانيد چطور يا کي، يا اگر تنها باشيد، دلتان گرفته باشد يا حوصله تان سررفته باشد، اگر بيکار باشيد، بي مسؤوليت و از کار فراري، يا اگر پرکار باشيد، ولي بيحوصله يا خسته از کار تکراري، يا اگر عاشق اينترنت باشيد و بخواهيد همه چيز e باشد، خوب معلوم است چکار ميکنيد: "وب لاگ" مي خوانيد! آدمهاي باحوصله آدمهاي عاشق، آدمهاي کج خلق يا آدمهاي بامنطق، همگي "وب لاگ" مي خوانند! حالا حدس بزنيد اگر کسي هم تنها باشد، هم بيحوصله، هم پرکار، هم از کار زياد کلافه، هم عاشق اينترنت و هم خيلي چيز هاي ديگه، چکار ميکند؟ خوب، "وب لاگ" مينويسد! به "گپ" خوش آمديد! اينجا، روي همين قالي مي نشينيم، باهم چاي مي خوريم و از هر چه دلمان بخواهد حرف مي زنيم. جاي دوستاني را که پيشمان نيستند با دلتنگي پر ميکنيم، عصباني نمي شويم، تند هم نمي رويم. و آخر اينکه: "گپ" مال ما دو نفر نيست، منتظر حرفهاي شما هم هستيم.


 

 

  archives

 

 

 

 

 


This page is powered by Blogger. Isn't yours?